راديو

رئيس مجلس الإدارة
منال أيوب

رئيس التحرير
محمد الاصمعي

نسخة تجريبية

أبرز تصريحات نرمين الفقي لفضائية روتانا

سيطرت الفنانة نرمين الفقي، على مواقع التواصل الاجتماعي السوشيال ميديا، بعد أن أطلقت عدة تصريحات جريئة، لبرنامج عرب ود، المذاع عبر قناة روتانا، نرصدها في سياق التقرير التالي :

الشائعات

بدأت الفنانة نرمين الفقي، حديثها عن الشائعات التي تطلق عليها بشكل ملفت خلال الفترة الأخيرة، مستنكرة، :"جوزوني، وطلقوني، وخلفوني، وأخوات وعيلة، وكل حاجة، عندي 50 و 60 و 70 سنة وكل حاجة، مرة جوزوني حد مش من ديانتي مش عارفة ازاي برضوا؟.. وطلع تريند!".

الديانات

ذهبت نرمين الفقي، في تصريحاتها إلى موضوع في غاية الأهمية لتحسم أمر ما يتردد أنها ضد الديانات، قائلة :"انا مش ضد الديانات، إحنا كلنا خلق الله، فانا معنديش مشاكل ولا العقد النفسية دي، لكن الحقيقة بسيبهم يتكلموا وخلاص، لكن لما حاجة بتزيد اوي والموضوع بيبقى أخد أكثر من حجمه بنزل على الصفحة عندي إن دي إشاعة".

الزواج

لم تخلو تصريحات نرمين الفقي، التفاصيل الخاصة عن مواصفات فتى الأحلام، كاشفة :"عايزة راجل بمعنى الكلمة أعتمد وأتسند عليه، راجل محترم ويحتويني، ولغاية دلوقت ما قولتش لحد بحبك خالص، أنا عايزة راجل أحس إن ده أماني وسندي في الحياة، ويقوِّيني ويكبَّرني، و يكون هو في ضهري، وحماية بجد ليا".

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register