راديو

رئيس مجلس الإدارة
منال أيوب

رئيس التحرير
محمد الاصمعي

نسخة تجريبية

ابنه الممثل الهارب محمد شومان:«مش عايزة أعرفك تاني»

تحدتت لوجين جومان، ابنة الممثل الهارب محمد شومان، عن البيان الذى أصدره والدها الهارب من مصر، وذلك من خلال فيديو نشرته عبر حسابها على موقع التواصل الاجتماعى "فيس بوك"، قائلة "اضطريت آسفة اعمل الفيديو ده بعد ما تجنبته لسنين، لأسباب كتير اوى منها أن ناس قليلة جدا اللي تعرف أنك بابايا. فعلا كان نفسي أكمل كده ومحدش يعرف.. ده رد على البيان اللي محمد شومان أصدره النهاردة على صفحته"

وقالت لوجين خلال الفيديو، "انا لوجين شومان ابنة محمد شومان اللى أصدر بيان النهاردة بيناشد السلطات أنهم ينقذوا أسرته اللى بيموتوا بالبطئ.. وأنهم يفرجوا عن أخويا من غير أى شروط.. الأول عاوز أعلق على أننا مش أسرتك علشان أنت مجرد اسم على البطاقة. واحنا مالناش صلة بيك.. وقطعنا كل ما له علاقة بيك من 5 سنين.. وابنك اللى بتناشد السلطات علشان تطلعه ماتحملتش مسئوليته من وهو عنده سنة ونص واللى أمه ربته"

PLEASE SHAREاضطريت آسفه اعمل الفيديو ده بعد ما تجنبته لسنين، لاسباب كتير اوى منها ان ناس قليله جدا اللي تعرف انك بابايا. فعلا كان نفسي اكمل كده و محدش يعرف. ده رد عالبيان اللي محمد شومان اصدره انهارده علي صفحته. https://www.facebook.com/197285320759308/posts/824615398026294/

Posted by Lojain Shouman on Sunday, April 12, 2020

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register